Friday, February 24, 2012

bala bala :DDDDD

ASSALAMUALAIKUMMMMMMM

hhhmmmm ~ tdi "tamasysyi" -jln2 . . . hehehe arabiccc ckit . . nk test2 powerrr . . .
1st-of-all  . . . kat traffic light . . jmpa my musuh  . . eeerrrr tem tu hujan lebat glerrr . . dia pkai moto . . ase kcian pla dia al-basah-lunnn . .  hahaha *wlupon musuh kciann juga*

then g lunch  . .  jumpa pla "maher zain n awi rafael "  . .hakhakhakhakhak !
bukan men lgi haku ngn member ni . . . lama xjmpa mcm2 cerrrr kuar . . bgai2 flavor . . hehe
then nk byr bil daaa . . . i say " haku nk awi rafael yg ambek bil ni" hahahaha
last2 maher zain pla yg dtg . .  watevarrrrr la . .  xpnting pon . . 

then awi rafael tu i tgorr la dia sblum kuarr  .. eh eh eh eh maher zain ni ada pla kat tepi dia . . maher zain ni pla yg overload bckp . .  hahahah ~ watevarrrrr . . peramah !

then g bli blalalaalalalala . . . . g cuci2 mta jk . .  hahaha

ok2 . .  tem ni pla . . kat giant . . masyallah . . macho0o0o0o0 glerrrrr mamat tu !!!!!!
cuci mta i ngn mmber tu . .  kitaorg g follow dia . .  alamakkkk ! tetiba ilng . .
pasrah ! tetiba bertembung kat 1 department ni . . wink ! wink ! wink ! apa lgi . .  bonga2 saloma kuarr la . .  hahahahahahahaha !

then kmi pon follow g . .  smpai la ke kaunter . .  ingt kan dia da exit . . upanya g bli aiskrim pla . . allahuakbar . . yg kwn sorang ni da bisg2 nk g toilet . . maka aq tgglkn muuu dgn sribu 1 kenangan . . . cehhhh !

pastuuuuuu posing punya posing . . . blik daaa . . . dah boring gakkk . . . 
otw blik pla . . ,,,,, jeng jeng jeng depan mhkamah tu . . da start la . . haku mgila  . . drift konon . 
da tekan minyak abihhhh da l . turbo keta da gud sound da . .  alik2 ada keta pla . . jem ckit . .
hhhmmmm ~ batal niat . .  

tetiba nk sambung niat kat highway strusnya . . mjdi pla . . keta kat lorong kanan tu cibai siotttt ! da la dia tu pkai dimax . . tgk enjin laa . . haku ni mngada2 . . p drift dgn dia wat pa . . 
alik2 ada bas ni pla mcuk lorong SESUKA ATIE !!!! for the safety . .  da la meter haku msa tu 110 km/j , , hampir ilng kawalan gk . .da la tu . . kira selekoh lagi tuuu . .  ya alllahhhhhhhh . . .
mngucap tak putus haku . . . seb bek lorong kanan da clearr . . n haku leh kawal blik the car . .
if tnpa izinnya . .  masyallahhhhhhh . . !!!! astagfiruhalazimmmm ~

ok ! aq insaf for today .  . 24 feb 2012 ..  just today . . insyallah arie len wat lagi ..
hahahahahaha ~ tobatttt !!

sorry if i love you

indahnya mnyebut namamya . .

salammmmmmmmmmmmmm . . .  

hehehe . .  ya allah . . ya allah . . ya allahhh . . ya rabbiiii . .  ya rabbbiiiii . . .
indah nya mnyebut nma mu  . . .  

ya allahhhhh . .  lindungi la stiap pjlnn ku . . sma da brkereta , jln kaki mahu pon b'flight . . huhu  ..  aminnn

" maha suci Tuhan yang memudahkan kenderaan ini bagi kami, sedangkan kami tiba dengan mudah dengannya dan kepada Allah kami kembali."

sorry if i love you

Thursday, February 23, 2012

oh my goodnessssssss . ..

acammekom (assalamualaikum )

hmmm . . . nmpk nya tak lma g akn mnyambut org bru la dlm fmily aq ni . .  hehehe
best  . ..  best . . . best . . . x sbar aq  . .aq la yg pling xcited
ya allah . . .smga dgn khadiran nya dlm fmily ni mbwa sjuta kbhgia n kdamaian . .
eh eh eh . .  aq ni tak menyempat lgsung . .  sob sob sob . . . hehe
al mklum la . . xcited bebeno . . *gatai* naa ..  hahaha

cm na la tu kan ase nye . . hehehe . . khidupn nya bru . .  pastu aq kna continue study  .
alamak rinduuuu nya tu .  . xpe2  .   tgk kat skype jerr la arie2  . . ok tak ? hehe
focuss ok ! focusss study .. .

dlm bulan ogos kot na . . if xda pa2 halngn . . kalo tak pon bulan nov n dis . .  *tgguu aq cotiii lerrr*
ehhh mmg pon aq tgh cotiii kan . . hehehe . . ntah la . . mroyan !
ntah aq xkesah sgt bila ..  yg pnting khadiran mu .. cewahhhh !

tuhan jagakan dia . .  dia kekasihkuuuu . ..  wa wa wa wa ..   sdh! sdh ! hehe



sorry if i love you

tuhan jagakan dia . .

girlfriend: awak .. saya nak cincin hubungan kita..
boyfriend :untuk ape ? malas la .. awak .. petang ni kita jumpa tempat biasa ok ..
girlfriend :hurm .. yelah..

boyfriend : awak .. cuba tutup mata awak .. saya nak bagi hadiah ..
... girlfrend : hadiah? .. ok ..
boyfriend : ok .. cuba tengok ni .. saya belikan patung beruang untuk awak ..
girlfriend : awak ! saya tak nak patung beruang .. saya nak cincin hubungan kita !
( sambil membaling patung beruang itu di jalan raya )

lelaki itu pun terus berlari dan mendapatkan patung itu balik dan berada dalam gengamannya .. tiba-tiba sebuah bas meluru ke arah lelaki tersebut dan badannya di gilis sehingga lelaki tersebut tidak berdaya untuk bergerak .. lalu perempuan tersebut menjerit .. dalam keadaan yang bergegas .. perempuan mengambil patung di tangan lelaki tersebut dan tiba-tiba patung itu berkata ..

' you .. see in my pocket.. '

dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik .. dan patung itu terus berkata .. will you marry me ?? ..di saat itu .. mengalirnya air mata perempuan tersebut ..
tetapi sudah terlambat untuk menyesal .. kerana lelaki tersebut sudah pun pergi untuk selama-lamanya .
:(

#copypaste

sorry if i love you

Friday, February 17, 2012

esok belum tentu memilikmu


Wahai sahabat yang kecewa,menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.

Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..

PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA.

#copypaste

sorry if i love you

knp ALLAH temukan kita dgn org yg slah ?



1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya apabila kita bertemu jodoh yang sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.

2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat menjadi penilai yang baik.

3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yang sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.

4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.

5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...

6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yangg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yang tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.

7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita jadi MANUSIA YANG HEBAT JIWANYA.

8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YANG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.

9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yang salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YANG TAK SELAMANYA KEKAL.

#copypaste

sorry if i love you

mengejar keampunan mu ya allah ~





"Sesungguhnya kamu (wahai Muhammad) tidak boleh memberi hidayah kepada sesiapa yang kamu kasihi, tetapi Allahlah yang memberi hidayah kepada sesiapa yang dikehendaki-Nya"


"Mukmin apabila melakukan dosa, ia menganggap dosa itu bagaikan gunung menghempap dirinya, tetapi munafik apabila melakukan dosa, dianggapnya dosa itu bagaikan lalat menghurung di hidungnya"

_______________________________________________________________________________

maka dgn itu ya allah . . jdiknlah aq seorg mukmin yg bsyukur dan redha atas dugaan mu n nikmat mu ya allah . .
aq manusia biasa xlayak menghukum tapi layak d hukum .



sorry if i love you