Tuesday, November 29, 2011

rahsia TL . .

mmandangkn sy ahli pembimbing rakan sbya kat skul . .meh meh sy nk share sdkit ilmu yg d pljari .

k slot ni cah copy je dri suatu link tu . . tp tknik die lbih kurng la mcm nya cah bljr tu . . so sape nk try .  ble .  nk cye ke tak .  tpulng kat individu sndri . . up to u ok .  cah xpkse pon .  jst bkongsi . . :)
 meh2 fllw . .








sorry if i love you

Monday, November 28, 2011

bila fon xde coverage


Handphone ataupun telefon bimbit secanggih mana pun tidak berguna sekiranya coverage tak ada kan. Di dalam lif dan basement tempat parking kereta merupakan antara kawasan ‘pantang’ bagi handphone (hp). Ini kerana di tempat-tempat tersebut coverage hp amat rendah sehingga 1 bar dan kadang-kadang tiada langsung!
Bayangkan sekiranya anda berada dalam situasi yang yang cemas dan amat memerlukan pertolongan. Tetapi hp mahal anda itu tidak dapat melaksanakan tugasnya dengan cemerlang. Tentu anda mempunyai sebab munasabah untuk berasa kecewa dan menyesal bukan???
Ini satu informasi untuk anda dan sesiapa sahaja yang menggunakan hp 1G, 2G ataupun 3G. Dengan menggunakan wang kertas RM2 sahaja anda boleh mendapatkan full bar untuk hp walaupun di mana sahaja anda berada.
Ini kerana wang kertas RM2 mempunyai satu elemen untuk ‘boost up’ coverage hp anda. Mungkin anda berasa sedikit hairan. Tetapi percayalah ini merupakan satu kenyataan yang tidak boleh dinafikan!!!
Kaedah ini sesuai untuk semua pengguna 013, 016, 019, 012, 017 dan sebagainya.
Caranya ( Perhatian ila baca dan ikuti langkah-langkah ini dengan teliti) :
Langkah 1 : Off atau matikan hp anda.
Langkah 2 : Lipatkan wang kertas RM2 menjadi sama saiz dengan bateri hp anda.
Kemudian selitkan duit yang telah dilipat tadi bersama bateri hp anda.
Langkah 3 : On atau hidupkankan semula hp. Periksa bar pada hp anda. Semasa hp anda on, pastikan kod ‘ID. 10T’ tertera pada skrin hp anda.
Sekiranya kod ‘ID. 10T’ tertera di skrin, hp anda tidak akan mengalami masalah coverage lagi!
*Sila ambil perhatian;
Sekiranya kod ‘ID.10T’ tidak tertera pada skrin, sila periksa sebuah satelit yang besar di belakang wang kertas RM2 tersebut.
Pastikan sama ada satelit tersebut berfungsi dengan baik atau tidak.
apa%c2%b2 aje Full Bar Coverage
Sekiranya masih tidak berjaya, sila ketuk-ketuk sikit hp anda dengan duit RM2 tu sekali. Sila periksa samada tengkolok Agong jatuh ataupun tidak. Kedudukan tengkolok yang tidak stabil mungkin penyebab mengapa kod ‘ID.10T’ tidak muncul di skrin hp anda.
Kalau masih tidak berjaya hentakkan hp di dahi anda 10 kali.
Mungkin kod ‘ID.10T’ dah bertukar menjadi ‘IDIOT’ ! Sape tahu yer tak?
rm2

Jgn marah kalau dah terkena……
Nasib baik duit RM2 tak dicetak lagi. Kalau tidak, lagi ramai yg fikir benda ni betul-betul…tapi cobaan…..

sorry if i love you

lelAKI

Lelaki yg Baik----> leleki yg bleh bimbing wanita ke jalanNya... :)
Lelaki yg comel----> lelaki yg b'pakaian bju melayu dan menuju ke masjid.... :)
Lelaki yg sweet----> lelaki yg selalu b'ckp dgan nada yg rendah.... :)
Lelaki yg romantik----> lelaki yg m'hadiahkn sebuah Doa setiap hari.... :)
Lelaki yg charming----> lelaki yg m'ingatkan si dia tentang ibadat... :)

sorry if i love you

single is simple =)

kelebihan SINGLe

1. kewangan akn trancang
2.bebas berkawan
3.bebas melakukan apa saja
4.tidak banyak masalah
5.kurang tanggungjawb

sorry if i love you

jom pntuN saT

Bermula dgn sekadar mengurat
Lalu bertemu di satu tempat
Maka tangan pun mula melorat
Lawan peluk tak kurang hebat

... ... Bila peluk sama rapat
Nafas pun tersekat-sekat
Baju sendat turut terangkat
Gunung berluruh turut dipanjat

Tinggi rendah,bacaan disukat
Jarum meter bepusing ligat
Lubang kosong mula tersumbat
Habis longgar dlunya ketat

Ular sakti menikam tepat
Bisa terpancut kononnya ubat
Ubat cinta tak pernah tergugat

9 bulan perut sarat
Dulu kosong skrg berat
Bila d’tnya kata terjerat
Time kangkang kononnya nikmat
Cepat lah abg cepat lah cepat

Pikir dunia tak ingat akhirat
Dapat baby di buang merempat
Masalah selesai kononnye selamat
Buat dulu pastu taubat

Tapi skrg sudah terlambat
Segala amalan di hitung di catat
Tunggu lah masa tunggu lah saat
Di akhirat kelak LU TAKKAN SELAMAT!!!!

sorry if i love you

cRI nye psAI

PEREMPUAN NAK CARI PAKWE

ø Rambut mau pacak..
ø Pakai baju fit badan..badan berotot satu kelebihan
ø Nak yang kulit putih, Kulit gelap akan dipertimbangkan..
ø Tak kisah dia perangai macamana pon. Janji pandai mengayat
ø Boleh keluar rumah anytime , anywhere.
ø Nak yang macho. Boleh teman anytime ~

*★*.•*´¨`*•.*★*.•*´¨`*•.*★*.•*´¨`*•.*★*

PEREMPUAN NAK CARI SUAMI

ø Nak yang ALIM.Berjanggut dan jambang tu pakej !
ø Reti hormat orang tua
ø Nak yang pandai buat semua kerja(serbaneka). Rajin kerja..
ø Tak kisah hensem ke tak.
ø Nak cari yang pandai jaga melindungi ! Tak sudi berpoligami
ø Cari yang pandai jaga isteri. Tak curang bila dia kerja
ø Nak yang BAIK jer !

sorry if i love you

kawin ~

KAHWIN HANTARAN MURAH ♥ "ish! murahnya hantaran dia, ni mesti sengkek ni!"

KAHWIN HANTARAN MAHAL ♥ "ish! mahalnya? nak jual anak apa?"

KAHWIN UMUR MUDA ♥ "ish! muda-muda dah kawen, ini mesti ade buat benda tak baik ni... tah-tah dah termengandung!"
...
KAHWIN UMUR LAMBAT ♥ "ish! dah tua baru nak kawen, tu la muda-muda tak nak kawen, org da beranak-pinak dia br nak kawen... tak laku kot!"

KAHWIN BUAT MAJLIS KECIL ♥ "ish! ni kawen ke ape? kedekutnya, makanan pun ntah pape bukan selalu, buatlah besar sket!"

KAHWIN BUAT MAJLIS BESAR ♥ "ish! besarnye majlis... kalah anak DATUK. nak berlagaklah tu, macam anak die je nak kawen kat dunia ni!"

BERSANGKA BAIKLAH, JANGAN DENGAR KATA ORANG, DENGAR KATA ALLAH! HIDUP INSYAALLAH BAHAGIA. NAK KAHWIN TAK SUSAH TAPI MEREKA DAN KITA YANG BUAT KAHWIN JADI TERSEKSA !!!

sorry if i love you

Saturday, November 5, 2011

epy eid ~


salam aidiladha for allz muslimin muslimat .  ~

smge rye kx ini mbwa lebi keredahan kpd kita . . . :D


sorry if i love you