Saturday, July 12, 2014

Bila?

Assalamulaikum

Hip hip hip .. Bgun bgun bgun sahur sahur wei..
Tempat aq lg 20mins nk imsak ..
Hhmmmm dahh masuk ramadan 14 ek? Alhamdulillah.

Dan aku ni sejak2 jd suri kpd umah aq ni mmg susah sgt nk tdo mlm
Tp klu siang tak payah la nak cri aku ek dok qadak tidoq tu ah hahahaa
Tu pon KALAU aq free.. Klu aq ade keje mmg menuntut aq kuar juak la
Xda nya nak qadak qadak..

Tp seyesly mmg aq susah nak tdo mlm
Kekadang smpai kol 3 4 pagi jaga.
Lagi2 arini aq TERMINUM nescafe

Aq mmg jenis x minum nescafe
Ntah tetiba tminum sebab mamy belikan air cappocino  katanya kat bazaar tu
Alih2 aq minum ntah kat mana cappocino nye. Smpai ke sdh rasa nescafe
Nak wat  cm na dah setgh kot aq sedup, biaq la bg habis jgn mbazir .. Ramai lg org yg khausan ek

K lah nk tggu mata tutup
Kalu aq terus mnaip tkut2 boleh dibukukan karya tersebut yg ntah hapa2 je. Hahaha
Goodmorning. Selamat berpuasa!


sorry if i love you

Monday, July 7, 2014

Apa maknanya?

Assalamualaikum

Lama tak dgr cerita na?
Sebelum tu selamat menjalani ibadah puasa
Hari ni dah ramadan 9 ek? Semoga dipermudah segala nya

Pernah tak korang mimpi pelik pelik ?
I selalu mimpi pelik. Kekadang i pon rasa pelik hahaha
Mlm tdi i mimpi i pregnant. Mlm sebelum tuh i mimpi alat pregnancy test tu
Ape kehe nye i pon x kawen lagi. Boipren pon takdak lagi nk pregnant apenye

Mimpi tu boleh pla i rasa2 ek. I feel like dream came true
I dapat rasa baby gerak2 dlm perut. I dapat rasa belaian org ramai kat i. Maklumlah ibu mengandung ek.
Tp malangnya suami i konon itu i tak bekenan langsung
Jgn kata rupa serba serbi i x bekenan kat laki tu.
Pastu bole pla i nk gugur kandungan sbb nyesal kawen ngn suami tu.
Nauzubillah... Tu mimpi. Mainan tidur. Semoga kita semua sentiasa dilindungi Allah

Apa pon petanda , apa pon maksud mimpi2 tu semoga yg baik2 saja
Kata org mimpi ni sekadar mainan tidur tp ada juak sebagai petanda
Wallahualam. Semoga Allah sentiasa menganugerahkan yg terbaik
Aamiin

sorry if i love you