Saturday, April 27, 2013

Menyumbang tenaga

Assalamualaikum

Hri ini pnt sgt sgt tp BEST 
slain dpt mnyumbg tnga mbntu gru2 mjayakan mjlis arini, sy juak dpt bramah mesra dgn gru2 
Al maklum la skul bru...
Dpt knl2 ngn gru2.... 

Ok besides... Dpt epy2 ngn kwn2 ...but ada juak yg annoying dpn mata haku...
Mls nk crita... Bongek tul la.. 

Papapun ... Lantaklaa... Pnt nk tdo.. 
Daaaa muahhh

sorry if i love you

Friday, April 26, 2013

bru nak share

assalamualaikum

lama kot sy x tulis kan..
al maklum laa... bz ckit... hahahha

awk2 ... sy sbnrnya kcian kat awk ...
knp la org sdh kutuk awk...
heran juak sy kekdg...
mgkin sbb sikap awk yg ckp x serupa bikin kot
kekdg awk mrendah diri sgt tp dlm awk mrendah diri awk da show off n mguris prsaan org len.
awk hrus sdr tu..

byk lgi sy ni ckp..
cuma maafla klu sy pn terikut mngtuk u.. sbb i juge mnusia biasa.. pnya atie d prsaan...
kekdg sy pon geram n da kwl prsaan i..

ciyawww ~

sorry if i love you

Friday, April 19, 2013

Hampir dan TERxcited

Assalamualaikum.....

Mula mula mula daaa... Arie2 bkin pnsss ohhh
Ok fine.. Hebat la ko...
Suma la ko.... Ngerr ~

Eee arie2 prsaan ni dtg ntah cm hapa2...
Apedaa...podaaa.. Daa la...
Aq bz,.. Bukn aq nk cerita psl ko je arie2 kn.,,

Nnt cerita lgi laa.... 

sorry if i love you

Wednesday, April 17, 2013

kami dan baucer

asssalamualaikum...

ceritera form6
stlah skian lambat mnanti....
penantian itu suatu penyiksaan .. cehhh !
akhirnya dpt juak mbelanjaankn bb1m yg sgt d gila2 para rmja wlupon baucer utk kmi sgla2 d atur oleh pihak skul *sedih kot*

start dr tempat pmbelian , bnda apa kna beli , blalalallalala suma skul da atur... kitaorg ni sperti "just atas nama pmilik" sja... fuuhhhh !! xpa la.. da nasib...

msa ni pon hnya rm100 je baucer tu pon leh gna ... slebihnya "stok" utk sem3... xpala... utk kbaikan juak..
mcm2 la aq bli... shingga TERSALAH ambek bku.. aq p ambek bku sem1 pla...
kan pla kan 1 hal aq kna tukar bnda tu arie ni.. tu yg aq kna kuar skul msa p&p .. arap2 gru faham.. sy bukn ambek ksempatan... :((

|snap - snap|

kwn2

hasil tgkapan


sorry if i love you

haluu haluu lgi

assalamualaikum ....
wht u feel nw ? fuuhhhh still the same...

today today today hhmm not bad... cm besa je...
dia xlyn aq... bila prlu jk bru lyn... huhu
today im feel too bored...

hri ini xda yg best ....
dia still cm *$&$#%@#^@ hahahahahahaa
arie ni aq smpai jk skul trus tcri2 kelibat dia... bila tnmpk da seperti jntung dap dip dup dugedudududu.... hahahha
eh engko da knpe kasya ? hhmm tau taw lerr...

today pon aq kuar skul utk kali ke 3 nya pada msa p&p... perrghhh !!!
ada cg tgur wlupon KP da luluskan utk kluar..,, tp ada cg len tgur.... *may i ambek kesempatan atas kbaikan  KP?
no no no no ok... aq kuar ATAS URUSAN PENTING yg bkaitan ngn peljrn juak ... bukn nya nk p joly.. aduuhaaiii
xpa la masing2 ada pndpt kan... sy trima suma itu...
pasni tobatt xmo kuar la wlu papon jd kcuali SANGAT TERDESAK!


c u.... :))

sorry if i love you

Monday, April 15, 2013

abg da tlambat :')

Seorang isteri mengadu pada suaminya…..”bang badan saya sakit-sakit”….lalu suami berkata….”itu la buat kerja banyak sangat, sakit urat kot”.

Seorang isteri mengadu…”bang saya rasa pening rasa nak pitam”…lalu suami berkata….”dah lah tu…makan panadol…..penat sangat tuh”.

Seorang isteri mengadu…..”bang duit belanja dapur dah habis”….lalu suami berkata…”aik…kan baru bagi lagi …takkan dah habis…pening la macam ni”.

Seorang isteri mengadu…”bang saya rasa penat nak bersama”….lalu suami berkata…”ala asyik penat jer….stress betul”.

Seorang isteri mengadu …..”bang badan saya kebelakangan
ni rasa sejuk-sejuk jer, kenapa?”...lalu suami berkata…..”nak demam kot”.

Seorang isteri mengajak…..”bang boleh bawak saya bergi buat check –up tak”…lalu suami berkata….”lain kali la…abang busy…lain kali kita pergi”.

Seorang isteri memohon…..”bang….boleh bagi saya cuti satu hari….saya nak berehat…abang bawak anak keluar…saya betul-betul dah penat”….suami berkata…..”alaaaa…abangpun penat juga”.

Walhal seorang suami waktu cutinya boleh tidur selama mana diingini…..

Namun suatu hari….

Si isteri merayu sambil menangis….”Bang sempena hari ibu ni saya nak minta satu permintaan, boleh tolong saya tak? Tolong bawa anak-anak keluar sekejap tak saya nak tidur”.



Lalu melihat kan airmata dan rayuan isteri tadi suami bersetuju….”baiklah abang bawak pergi rumah mak…nanti petang abang balik”.

Namun, sekembalinya suami ke rumah……si isteri dilihat tidur dengan nyenyak dan apabila dikejutkan si isteri rupanya telah tidur untuk selamanya…..

Akhirnya suami tadi sedar tapi segalanya dah terlambat baginya….



SAYANG….abang mintak maaf….



Bila SAYANG mengadu sakit2 badan…. Abang sangkakan SAYANG sakit urat…..tapi penyakit itu telah menular dan menyakiti SAYANG di segenap nadi SAYANG….



Bila SAYANG mengadu pening dan rasa nak pitam…abang sangkakan…..penyakit biasa dan suruh SAYANG telan panadol jer….



Bila SAYANG mengadu duit belanja dapur dah habis…abang bising cakap abang pening kepala pikul beban sorang-sorang…walhal SAYANG juga pening memikirkan macamana nak berjimat sampai SAYANG nak beli keperluan SAYANGpun tak cukup….sampai SAYANG nak beli barang-barang peribadi SAYANG pun susah….sampai SAYANG nak menggantikan pakaian dalaman SAYANG sebulan satu pun tak der….



Bila SAYANG mengadu penat nak bersama…..abang selalu marah2 dan berhasrat nak cari lain…walhal sel-sel badan SAYANG dah x mampu nak tanggung beban tugas seharian SAYANG di rumah….



Bila SAYANG ajak abang pergi buat check up…..abang kata abang sibuk walhal kerja opis abang tak pernah habis…..dan masa yang ada kekadang abang tolong kawan-kawan…..



Bila SAYANG mengadu rasa sejuk2 badan dan abang kata nak demam rupanya itu tanda-tanda SAYANG dah nak pergi…..



Bila SAYANG mengadu nak cuti sehari….sebagai majikan SAYANG …abang tak pernah bagi cuti walau setengah hari…..kesian SAYANG ….



SAYANG…maafkan abang….abang tak pernah nampak semua kesakitan yang SAYANG alami tuh….kuatnya SAYANG hadapi setiap kesakitan itu plus dengan kerenah abang dan anak-anak. Abang tak pernah hirau nak baawak SAYANG ke klinik buat full body check up kerana abang ingat semua tu sakit biasa. Nampak sayang sentiasa sihat dan tersenyum waktu abang balik…Cuma sayang mengadu macam tuh jer…..



Maafkan abang kerana tak pernah ambil serius kesihatan SAYANG …..Namun….semuanya dah terlambat…. SAYANG dah pergi untuk selamanya….segalanya takkan berpatah balik….Sekarang selama seminggu pemergian SAYANG …..abang ambil cuti menguruskan anak-anak dan abang rasa keletihan dan kelelahan SAYANG …..bagi abang kerja di opis masih juga ada waktu abang berehat….agaknya sebab tulah SAYANG penat sangat….



Maafkan abang kerana semuanya sudah terlambat……


#copypaste

sorry if i love you

Knp ni?? Aduuiii

Assalamualaikum.....
 Hhmmmm knp la aq ni... ??? Aq jk malang dtg...
Lps 1 , 1 lgi.... Ya allah ... Aq xkuat :'((

Btw ,, sbb kes kmrin tu aq byr nazar rini,,,ok fine..,
So arie ni pn mcm nk gla oohhh... Aq wat malu diri aq sndri.... Eeeeeeee !!!!!

Aq g drive thru .... Then aq kira2 balance mcm kurang.... So aq minta laa....
Pastu dia pon bg je.... Tp bila aq kira lgi daa btul laa blnce tu... Apa yg kurngnya..
Nw daa tlebih pla.... Ok d cnie aq dpt rsa Allah tgh uji aq dlm keadaan aq bpuasa ni
ada ka aq jujur  atau sebaliknya....

Msa dlm pjlnn balik tu...,, aq dok pkir2 ... Klu aq ambek sat g depa tuduh aq pnipu...
Abiss kluar muka aq dlm paper... Tak ke maluu... Aq malu xpa..l parent aq maluuu,, bek bunuh je laa aq yg xgna ni
Pastu atie aq kuat kta kn pulangkan duit itu...itu bukan hal aq....
Aq pon u-turn n pegi kembali duit tu... Xkesahh aq dpt malu ke hapa ka... Yg pnting settle...
Hhhmmmmmmmm mmg maluu gla la aq arini bkilo2 malu aq.. Xpa la..

Tp aq bangga dgn diri aq... Sggup brlaku jujur...
Sbb aq dpt jnji ngn diri aq....
Xkesah la org ckp aq bangga kan diri sendri...ok ko kita xhrgai kita sape lgi nk hrgai n bgga ngn diri kita kn...
So aq arap suma dugaan ni sgra brakhir... Aq xkuat daa nk hdpi...
Tp ALlah tlh bjanji DIa xkn beri musibah yg di luar kmampuan hambanya

sorry if i love you

Sunday, April 14, 2013

awk lgi

asssalamualaikum....

pelik dan heran knp awk sllu muncul dlm mimpi sy ? 
sy amat mluat dgn awk ssuatu ktika dlu... 
dan ada kala nya sy gmbira bila awk ada.. adaa kala nya awk buat sy sgt stresss !!
sejak dua menjak ni... knp awk sering dtg dlm mimpi sy ? prlu ka awk dtg ?

hhhmmmm mimpi mmg sukar ditafsir...
mimpi ada kala nya mbwa 1001 petanda...
mimpi juak ada kala nya hnya mainan tdo...
ada mimpi yg dtg nya dr ALLAH  sbgai ptunjuk kpd hamba nya..
mimpi juak ada dtgnya dri syaitannn yg ingin mnyesatkan ank adam...
nauzubillah....

berbalik kepada awk.... 
sering kali sy mimpi kn awk ? sy rsa diri ini seperti org bodoh..
sy sering teringat n mmikirkan awk.. tp awk? wujud ka sy dlm idup awk wlupon sbgai mnusia yg pling hina..?
xpa bukan itu yg sy hrp kn...
sy hrp awk segera pergi dia ingtn sy...
sbb sejak 2 menjak ni fkirn sy sgt ttumpu pd awk....
seperti ada 1 perasaan yg sukar ditafsir thdp diri awk..

suka ? xmgkin.... 
kasih ? xmgkin....
benci ? xmgkin....

TAPI APA? #penatfkir

sekian entry yg sgt skema ini :))

sorry if i love you

Wht the cit day ngerrr ~

Assalamualaikum....

Aaarrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Xckup tu aq nk triak....geram nya aduuiiii.... 
Mcm2 bala dtg... Mcm2 musibah....huhuhu

Da la kmrin tu bli broadband dgn sklip mta je rosak ...cuai tul la...
Xsmpai 5jm bli da rosak...aduuhaiii
Kn da jd 1hal aq nk kna pegi kdai tu lgi..
Ncib ble tukar... Klu tak kan ke mlyg 100 i...aduidui

Da la aq xle tdo 1mlm sbb bnda tu...
Pastu kna teman my mum brejam2 soping.... Wuuuwaaaa :(((
Pastu balik umah ada keta block pla dkt dpn umh...
Da la aq ngntuk glerrr...

Aq hon la kaw2 punyaaa....da hon 2 3 kx mcm xda respon je..
Kuar2 pla owner keta tu ble pla maki aq blik...
Weeiii u x erti sabar ke??

Eh eh eh eh skrg sy yg sbr x sbr ni ah....aq da ckup sbr dgn mnusia cm ni...aduuiii
Bukn nya nk minta maaf ke apa ke ... Ble pla maki hamun aq...
Citt people !!! Ncib bek la aq ni jnis mls nk pnjg cerrr nk gadu2,,

Spttnya ko idup bmasyarakat ko hrus alert dgn keadaan skliling.... 
Ko jgn pkir diri klu je...
Ok klu ko kata aq x erti sbr ..., ko rsa ko mmg ada bnda pnting2 la nk buat tu kn....
Tp ko pkir tak psl org lain.... Ko pkir tak org ada bnda juak nk buat.... Ahhh!! 
D buat nya org sakit ke apa ke nk juak mghadap mnggu ko ke? NK KENA SABAR JUAK KE?? 

Pkirr laaa !!!! Aq mmg hangin glerrr arie ni !!!!! 

AAAARRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH !!!!'!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry if i love you

Saturday, April 13, 2013

Sepa la diri ini

Assalamualaikum.....

Hye awk.... Apa khbr?? Wat pa awk dtg?
Ooo awk ada urusan ye.., ooohhh

Smpai atie awk xtgur sy kn... Xpe la mgkin  awk xnmpk sy...
Yeke xnmpk?? Kita dduk sblh je kot... Xpela...
Sepa la sy ni kn...

Awk sy say hyee hyee kat awk wlupon dlm atie...
Sbb mgkin sy hnya mnggngu awk je kn..
Xpela... Sape la sy ni kan... Hhmmm....

Xpe la awk..dlu pon sy idup tnpa awk...
Jd skrg sy da biasa tnpa awk...

Awk bek2 je la ye...
Doakn awk bjaya dlm idup ... :)))

sorry if i love you

lagi

hyee.... lgi xtdo lgi i ni kan... hahahaha
well well well sja nk crita2 kat ckit...
coz nnt kompom ada org tu RAJEN sgt kan nk skodeng bnda alah ni.... lantak engko lerrr

kita nk crita ek mlm ni ? mlm kerr? da kol 1 pagi ok... o0o0 like usual mornite right ? hehe
sot...

ok2 meh crita dunia photoghaphy...
wa ckp lu mmg syok ah... hehe
bnda ni klu d sapot pla ngn alat2 yg bkenaan like DSLR mmg perrghh la...
tp xsmstinya ...cam biasa pon ble ... yg pnting ble mrakamkan detik2 indah n bhrga...

rasional sy mmilih bidang ini sbgai hoby adalah
1. dpt mrakamkan keindahan alam ciptaan ALLAH
2. dpt mengabadikan kenangan bsma org2 tsyg
3. utk memperolehi ilmu bru
4. da mmg takdir nya i minat mgedik dpn kamera..hahaha

ok rasional ke4 tu jgn slh fhm ok... mksud i, i ska mngumpul koleksi gmbr2 xspecially gmbr i sndri la..
tp bila i da braksi dgn mr.nikon i kompom la i akn ada d blkg bnda alah tu... so mmg kurg sgt pic i...
sllu nya i akn mnyumbangkan khidmat scra percuma utk majlis2 fmily...

meh tgk :))

- majlis cukur jambul my niece-








next...
-the E-day of my cousin-






that all for now....
nnt2 insyallah ada lgi nk share.... kita akn share k...
daaaa


sorry if i love you

Atie yg bkata

Assalamualaikum..... Wink wink wink sy dtg lgi...hehehe
Arie ni jumaat kn.., arie ni nk crita kesinambungan dgn insan itu,,,

Ada apa dgn insan itu... Hhhmmm biasa je ok... Mnyakitkn atie adalah,...
Meskipon mulut kta bgtu...tp atie kata lain la..
Atie kta apa wei???

Hhhmmm atie kataaaaaaaa.......... Lu pkir la sndri... Hahahah!!! #gilo
Nk bahaq bgi.... Ada 1masa tu.... I tetiba caring kat dia... Eh da knp dgn aq ?? Kata bnci gla... Mluat...geram, mnyakitkn atie... #mmgpon

Mcm dlm crita nvel.... C gadis sprti tkna elektrik bila tpegang / tsentuh tgn c arjuna.... Ehh ehh tetiba xda kaitan pon... Sja jk... Tp tp ntah la nk kta apa...

Aq ni byk b'imaginasi dgn prsaan aq sndri..l, knp knp knp ???
Hhhmmmm penangan byk sgt bca nvel cinntAa... Ada apa dgn cinta?? Hahahaah

Ok last but not list...,, cehhh #monyet
 See u je la... Byee

sorry if i love you

Thursday, April 11, 2013

Insan itu

Assalamualaikum.... Haiiluuuu
Hakhakhaktuiikk... Tetiba* kn...

Knp insan itu?? Sbb dia adalah insan... Hahaha... Hhmmm ok x mnjwb sokln lgsung
Ok insan ni bila ada mnyakitkan atie je...
Tp bila xda i dok tcari2 pla kat dia...ishishish

Ada jk hal dia yg buat aq sakit atie kat dia...ttp kdg ok kdg tulaa mnyakitkan atie...
Ngada2... Eee geram la haku...,
Tp aq xtau pla kna ngn aq...
Sperti ada ssuatu prsaan yg x diundang dlm hal ni..,.
Bila dia dkt aq , aq mula rsa lain #mintasimpang

Kekdg aq rsa aq nk dia sntiasa ada utk tgk gerak geri aq... #hangguktulla
Bila dia xda jk dr pndgn aq , aq mula tcari2 dia...ishishish
N 1 lgi cara dia pndg tu mmg <>{%]~#%||| !!! Xtau aq nk ckp apa...

Btul la aq rsa lain sgt bila ngn dia....eeeee
Dlm msa yg sma dia sllu skit kn atie aq...
Blagak.. Geram aq !! Mngada2 !

Ntah la... Aq arap suma ini hnya skdr mainan prsaan yg d control oleh atie yg sdg mberontak...
Eh apa kaitan ?? Hahahahah


C u laterr daaaa

sorry if i love you

Thursday, April 4, 2013

Arggghhhhh !!

Ayooo.... Cittt !!! Bgun2 kna mrh... Eeee bnci tul aq...
Pling aq bnci la bgun2 tdo kna mrah.., blik2 umah je kna mrh...
Fuck!ng cit laaaa

Arggghhh mmg lgi laa aq bnci xialll babi tul klu aq kna mrh bukn sbb slh aq..
Woww kimakk nya.... N tht hppen right nw... Tuuuiiikkkkk !! Aargggghhhhhhhhhhhh

sorry if i love you

doa utk arini..



sorry if i love you

penat

assalamualaikum... blogger.. *skema siot

perlukan aq mnyatakan nya lgi... AKU PENAT ! huhuhu
penat atie
penat mata
penat otak
penat sglanya

wlupon apa pon sglanya prlu d truskn .. yehaaa !!! :)))

sbnrnya sbnrnya sbnrnya sbrnya i xtau nk ckp apa..
nk wat assgmnt mls.. tp buat entry ni rajin pla ...
pdhl sma je mnaip juak ..

ok2 nnt kjp..
nnt jmpa lgi bye... ^_*

sorry if i love you

Huuyayy

Salam mlm... Salam mornite...
Yela kn da nk pgi ni.. Tp tk pgi2 lgi..sbr sbr aq tdo pon dok lgi...hehe
Pastu klu ada yg gna mornite ni.. Sah2 skodeng blog aq... Chooiiii kasa ang ingt ang sapa...? Hahahaha lntk la aq nk ckp apampon blog aq kn...

ZzzZZZZZZzzzzz .. Mmg emosi arini gempak gla raban meroyan sgla bagai!
Strt pgi je td da mmg menahan kesakitan yg amat ..aduhaaiii...smpai tlmbt ke skul..
Ok lgi tu dpt gerak ke skul.. Sllu nya mmg siap kna baring2 kat wad la jwbnya smbil sambung mnyambung ngn wyr2 plbgai kalerr n flavor...ehh?? Ngeee~
Tu pon org dok kutuk ini itu ... Org xrsa pon .. Kita hg tggung... So sbr je la... Bak kata ppatah berat mta mmndgkn , berat lgi klu x pndg... Ehhh ada pla?? Hahhaha #merapu

Arini mmg ngntukk glerr dsbbkn ntah la...otak da penat agaknya..lgi 1 aq mmg akn byk mbebel byk bgerak byk main spya sakit aq x trsa.. Aq wat bdo wlupn dlmn tuhan je tau sakit....
Dlm sakit tu aq pon mmg mta pon tgk suma bnda mcm bantal je... Aq pon lelap la .msa pon pnjg. Xda kuliah cg dia xda... Lets party bebeh! Hahahhaha
Tdo la apa lgi wlupon xlena...pnsss bisggg mna la nk lena... Xpa la yg pnting dpt kurgkn ckit pderitaAn. Ehh bgtu pla ye..hehehe

Pastu blik umh mum mbebel sbb aq xmkn lgi..aq kata aq kenyang..sbb aq da ngntuk... So aq nk tdo..tp mmg aq rsa kenyang.. Dan kenyang pon... Oppsss oppssss sdh sdh ... Smpai kesdh crita kenyang je nnt.. Hahhah
Pastu mgagahkn diri bgun wat pbs..final touch... Smga hasil bbaloi dgn usaha...perit n kpayahan sgt mcabar minda n emosi ku..fuuhhh ~ smga dpt gud mark fr both of pbs..huhu..

zzzzzzZZZzZZ. .  Da ngntuk k la dadadadadada esok jmpa insyallah....


sorry if i love you

Wednesday, April 3, 2013

Knp laa... aiiishhh !!!!

Salam...

For the 1st tem i update gna fon...
Bengang tol laa... Pling aq xska la privacy i org nk tau..sebokk nk skodeng!! Sebok dok sebarkn!! Cittt
Aiiishh apa sgt la motif engko tu ahh?!! Xle tgk aq sng ka?? * lantak la kn blog ni aq mmg ckp direct je... Lntk aq la blog aq!* sakit atie ?? Ok sila brambusss
Aq xpena nk sebok2 hal ko.. Xkose aq.. Huhu
Aiissshhh goram den..

Tu 1kes... 1kes lgi.... Mmg pantang glerr aq la *ni pon kes ceroboh privacy gk!
Pantang tul aq dr ujung akar rmbut hingga ke kilot trakhir kat kaki tu org dok selongkar2 fail2 aq dlm  mna2 la xkesah laptop ke ipad ka pndrve ka XSPECIALLY hp !

Aduuuhaii
Mod xstabil.. Sat g ada pla yg trbg ni.. Bek tdo .. Daaaaaa

sorry if i love you

Tuesday, April 2, 2013

+__+

hyeluuu....
assalamualaikum.....

sihat tak? xdgr! sihat tak murid2...? opss * tbwa2 alkisah khidupn...

today i ada 1misi ... aq ni bab2 gadget mmg bg la aq...
suma aq nk bli n xspecially yg pling latest... boros ok !

n n n arini tcetus la 1 ilham lgi... #ceh...
ada 1 bnda alah ni i dlu mmg xde feel la kat dia... coz aq tau bnda tu mmg sgt sgt sgt d luar kmampuan aq kot...hhmmm
tp la ni aq da jtuh atie kat bnda tu...jeng jeng jeng

klu nk crita psl gadget mmg aq minat glerr la...
nk kata hp strt 2006 aq ada hp till now 2013 cuba kira brpa kx aq tukar jnis fon... haaa ! tak tkira
pastu style aq mmg alergik gna yg 2nd-hand nye... bukan sombong ka apa ka tp aq rsa sgt x bbaloi...
aq boros, boros juak tp untg rugi kira gk... klu aq nk brg tu aq msti dptkn dlm keadaan tbaik...
aq xkn la sbbkn addict sgt brg tu sggup ambek je apa yg ada , yg pnting tcapai. no no no no aq x cmtu.. aq sggup sbr n kumpul duit dlu kot pastu dptkn ia ! yeyeyeye cth pling sng handpon leerrr  . hahaha

ok pastu sejak2 aq da ndai bpkir ni...cehh mcm la dlu xpndai bpkir... mksudnya da matng la... *opsss matang ke?* hahahaha apa2 la... aq mula minat pla kat brg apple... hadooiii da la bnda tu mahai yg amat..

1st aq dok usya2 je ipad tu...ipad apple tu...tp aq diam kan je..aq dok kumpul duit dlu...aq arap 1arie nnt aq dpt bnda tu...tgk kat filem2 da rmai gna...jln2 kat soping mall kbykkn org da pgg....fuuhhhh sobsobsob.smgt aq makin2 mbara nk bnda tu...
lastly my sweetheart , my fmily bli kn i sbji... im touching ok! wlupon pymnt ccm...nvermnd...
*mum dad nnt i da bsr , da keja im promise i xkn lupa jasa uols. :')

ok2 da bbulan aq gna ipad tu..better la..nice juak... then aq mula bengang ngn fon aq pla..aq bli bru 2bln gna aq rsa mcm besa je..mcm xda special la fon tu...sma je function..pastu aq tgk trend skrg org da mula gna pon bsr2 lebar2 da mcm talam pon ada...tp aq tgk ok la.. sweet! nice! elegen! aq pn nk..
ok da mula la aq tnh azam da skli ni aq nk agkt yg mmg the last one la..arap2 la...
da nma nya pon aq addict ngn brgn apple ni..aq cuba nk try ipon5....
as usual aq kumpul la kertas2 bwrna yg bnilai itu..n bila parent tau abissla aq kna lecture....
but pastu aq dpt agkt gk bnda tu .ok sttle... thnkzz my prent!

hhmmmm pastu arini rse2 da jtuh cinta kat macbook pla...dlu2 mmg da usya2 brg tu... tp i tau mmg xkn dpt la..mahal siot...
tp nnt bile i success i msti dpt brg tu...xpa sbr dlu....
mula tnh azam strt nw...

k la aq pon keja blambak tp gtl2 gk nk update blog..hehe



sorry if i love you