Saturday, July 12, 2014

Bila?

Assalamulaikum

Hip hip hip .. Bgun bgun bgun sahur sahur wei..
Tempat aq lg 20mins nk imsak ..
Hhmmmm dahh masuk ramadan 14 ek? Alhamdulillah.

Dan aku ni sejak2 jd suri kpd umah aq ni mmg susah sgt nk tdo mlm
Tp klu siang tak payah la nak cri aku ek dok qadak tidoq tu ah hahahaa
Tu pon KALAU aq free.. Klu aq ade keje mmg menuntut aq kuar juak la
Xda nya nak qadak qadak..

Tp seyesly mmg aq susah nak tdo mlm
Kekadang smpai kol 3 4 pagi jaga.
Lagi2 arini aq TERMINUM nescafe

Aq mmg jenis x minum nescafe
Ntah tetiba tminum sebab mamy belikan air cappocino  katanya kat bazaar tu
Alih2 aq minum ntah kat mana cappocino nye. Smpai ke sdh rasa nescafe
Nak wat  cm na dah setgh kot aq sedup, biaq la bg habis jgn mbazir .. Ramai lg org yg khausan ek

K lah nk tggu mata tutup
Kalu aq terus mnaip tkut2 boleh dibukukan karya tersebut yg ntah hapa2 je. Hahaha
Goodmorning. Selamat berpuasa!


sorry if i love you

No comments: