Tuesday, June 4, 2013

Sja nak ckp ckit...

Assalamualaikummmm

Mi sja nk ckit... Nk ckp pn tkut ada yg trsa. Tp xpa la.. Nk skdr pmndgn sy
Mgkin korg pn ada yg spndgn dgn sy or sy ni sj ss "syok sndri" xkesah la!!
Lntak aq la kn .. Blog haku.. Hahahaha gtu pla.. Xde laa

Situasi 1
Bile kite tgk kan kat kaun ibu dom tgn sblh pgg pimpin ank
Tgn sblh lg pgg bby sdg kn c ayh amboiii sajak je idup dia kn jln dlu kt dpn ku...
Santai2 je kn.. Xde wat pe mcm xde beban ... Yg c bini tu cian dok pgg ank kiri kanan..
Mmg aq tgk aq xle time la bai.. Sory laa...
Bg aq kli c suami tolg isteri pgg ank tu or atleast pimpin la isteri tu
Brirign la jln dgn dia.. Bukn nk kata romantik ke ape
Tp sbgai mghrgai laa c isteri... Tp xsuma mcm tu.. Sstgh or sglintir je..
Kbykkn suami kat msia ni mmg gudd attitude la n romantik.. Btul tak??!
Ok cunnn !!

Situasi 2
Sbgai plyn... Mlut tu agak2 laa wei...
Ska atie plggn la nk oder brpa jniss mknn pon WALAUPON dia nk mkn sorg
Yg ko sebuk ckp "u nk oder byk ni ke? Brpa org mkn" ambooiii selambe badak ko kn...
Xpena tgk org ttelan bku menu ke??
Tp mgkin niat dia lain.. Xpe bsgke baik
Mgkin dia cm tu sbb dia confuse nk sdia brpa bji sudu sgla bgai tu
Kannnn so chilll je

Soooo .... Ni sj nk share .. Mgkin bnda2 cm ni pena jd kat skliling kita cuma kita je x prsan kn..
Tp ape pn stiap org ada cra nye tsndri

sorry if i love you

No comments: