Thursday, January 1, 2015

Perasan bagus

Assalamualaikum

Pong pang pong pang pong
Cerita cakap itu bagai ini segala
Tapi diri sendiri tak tengok
Cakap macam kau je yang bagus dalam dunia ini

Cakap orang salah ini salah itu
Tapi salah sendiri ko tak nampak kan
Aaiiisshhhh menyirap tul keksah kalau macam ini
Bersyukur lah korang ada kawan macam keksah ni.

Sabar je la. Macam2 dugaan ya Allah
Mengucap keksah macam ni
Jangan sampai keksah jadi makmah pula
Senget tul. Rosak mood betul lah.

Keksah ni nak study lagi
Fikir hal ko la tak habis2 nak cari pasal
Semoga Allah memberi kebenaran lah kepada kita
Penat keksah macam ni. Jadi kekbar lah tak lama g
Asyik kena sabar je.

sorry if i love you

No comments: