Setahun hilang?

Assalamualaikum

fuh fuh fuh banyaknya debu. tuan tanah nak lalu pun boleh asma mcm ni. hehehe
rinduuuuuuuuuuuuuuuunya dengan tingkap syahdu ini.

Disinilah tercoretnya pelbagai rasa seorang Isyanurr yang hidup penuh persoalan. 😅😅

waaahhhhhhhhh aq baru sedar blog da boleh guna emoji. harharharhar

okokok serius siket. (rosak bahasa cmni)

kali terakhir aku singgah disini aku rasa dalam 2 tahun lepas tahun 2016. selalunya aku akan buat pos waimah 1 pos setahun. sekurang-kurangnya aku nampak kenangan sepanjang tahun. seperti biasa diary maya aku , tingkap syahdu ini banyak aku limpahkan segala perasaan dan suara hati kecilku yang tiada berpendengar.

Sepanjang 2017 aku agak sibuk memandangkan aku berada di tahun akhir bergelar sebagai pelajar degree. (choooiii gilerrr) 😀😀. mcm2 benda jadi. nnt la aq akan buat 1 pos khas utk 2017. hhhmm *ko ingat ko siapa ah isya? acah2 mau buat kesimpulan setahun dlm 1 pos* harharharharhar kesah blog aku ko apa kesah. cehhh xda la sayang korang pembaca setia. (tu pun kalau ada la)

memandangkan 2018 pun bakal melabuhkan tirai beberapa bulan lagi. apa yang dapat aq simpulkan tahun ni merupakan tahun yang agak mencabar bagi aku sebagai seorang manusia, seorang anak, seorang graduan yang masih tercari-cari jln kehidupan yang sebenar.

aku bagai anak kecil yang baru mula utk mengorak langkah utk menghadapi hari-hari muka ditambah dgn pelbagai halangan mahupun tidak kurang juga kemudahan. berkat dan ujian yang Allah berikan tidak pernah sesaat pun merugikan aku.

apa pun hidup perlu diteruskan gaiss

Comments

Popular posts from this blog

wow !

This is ur day