Thursday, December 29, 2011

kekuatanku hilng . . :'(

assalamualaikum . .

arini acah lemah ckit . mybe entry acah kali ni sdih bg acah . n 2011 blum brhir . . so airmta acah pon sgt mudah mngalir lgi . . 

acah nk citer .  .tdi msa tghari tu. . acah bw mama g car store . . konon2 nk tgk accessories keta la . . n n n n  arini 1st tem acah akan bw keta d lebuh rya yg keta bgaikn air mngalir .. x pena ptus2 . . 

ok msa tu da smpai keta tmpat tu . . acah pon lalu la kat way tu .  area bank la ktakn . . sesak gla  .  keta double park kiri n kanan . .  ya rabbii . .  acah pon msa tu da ckup bhati2 tp ntah mcm na side mirror acah leh bcium pla ngn side mirror keta tepi tu  . . exora ok . . ya allah .  msa tu acah rsa msa nyawa da smpai kat halkum . . aq mngucap 2 3 kali ..  ya allahh . .  jgn la jdi apa2  . .  n aq trus je jln  . . msa kat kdai keta tu fkirn aq da xda ..  acah mcm da xda kat dunia ni acah tu .  . bila acah cek side mirror acah ok la . . xda la truk pon . . acah doakn keta org tu lebih baik lgi dri keta acah . .  aq mcm da ilng smgt msa ni .  . acah duk kat bilik je .  rsanya acah nk drive balik umah tdi tu pon acah da kecut . . tp acah gagah atie . .

acah aggp suma nya ok . . ya allahh . .  ampunkn dosa2 aq ya allah .  . aq mohon sgt .  slmt kan lla keta tu . .  aq mmg sure keta xpa2 . .  tp atie aq ni ttp cm ni .  . trauma ! 

pastu dgn sikap pmndu skrg ni . .  asyik nk cpt je . . asyik nk HON org sna  .  hon cnie .  TAK nmpk ke ada sticker P tu . . da org bw nk bw keta .  mmg la ada btul ada tak .  . HON  . . hon  ..  JE diorg tau . . acah saba je la . .

ya allah .   skali la  . . kuatknlah kembali smgt aq . .tenangkn lah atie aq ya allah . . slmt kan la suma nya . . 
mudah2 keta tu xda pa2 . .  but im very sure keta tu mmg xda pa2 .  cuma acah yg still trauma . 1st tem bw keta da cm tu . . ya allah . . 

sorry if i love you

No comments: