Sunday, June 8, 2014

le admirer

Assalamualaikum

hyiuuu korang.. apa kabar ? sihat ka rini ?
seja nak tanya kabar ek  ? ntah ada ntah xda yg tgk blog i ni kan.. y bother y bother y bother

o0hhh ye nak bbalik pada tajuk kita uols.. LE ADMIRER

tipulah sape2 yang xpena ada admirer ek.
sbgai mnusia kita da d anugerah atie dan perasaan. so pada i itu adalah lumpah

bercakap pasal admirer...admirer itu sendiri bermaksud peminat.
apabila kita ada meminati seseorg tu cthnya mulalah kita mgelarnya admirer.
mnusia ni kadang kala sifat malu sgt mnguasai diri. namun kehendak utk memiliki itu sgt tinggi

kdg kala ada individu yg mnganggap admirer ni adalah perkara biasa "alaa i je minat org tu je... sdp mata memandang"
kdg kala ada individu yg mnganggap admirer ni adalah sesuatu harapan agar diri dpt memiliki seseorg tu sdgkan dalam masa yg sama diri tidak mempunyai keyakinan yg tinggi utk bersemuka. [alaa muka2 miaww lettewww]

kesimpulannya, tidak bg i tak salah utk kita mempunyai admirer. secara tak langsung individu yg "diminati" itu akan mjadi inspirasi dlm idup seseorg tu. sebab yala kan kita xtau apa nasib kita ek. so jln tbaik doa je ek.

_sekadar perkongsian_
_xde kena mengena dgn yg idup/mati_

daaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~

sorry if i love you

No comments: