Saturday, June 7, 2014

Oh ikan emas kuuu

Assalamualaikum

Bila hati mulai tertarik
Saban hari menanti kamu
Mulanya hati bagai dicarik
Tapi kini merindukanmu

Ehh dahh mai dahh mood tuu.. Hehehe

Alkisah
Seorang yang mempunyai rupa paras yang menjadi idaman setiap gadis termasuk diriku
Aku pada mula sungguh cuak akan dirimu yang membuatkan aku tercabar
Aku paling pantang ada keta tak reti sabar n mentang lah bawa keta mahal sesuka hati je ingat tu jalan nenek kau.!

Bermula dia hari itu aku sering berjumpa dgn c pemilik keta mewah itu. Dgn rasa gerutu nya aku nak tau sgt siapalah pemiliknya
Kuasa Allah nak tunjuk aku pun terserempak lah dgn pemilik keta itu
Waaaa mulut kata benci tapi kenapa hati mulai berdegup kencang saat melihatnya
Benarlah kata org jgn benci sgt nnt jd suka sgt
Hahahaha mula dari hari itu aku mula merasakan sesuatu terhadapnya
Adakah dia juak begitu? Meskipun hanya respon mata ke mata sj yang berlaku apabila terserempak (selalu terserempak) aku tetap dapat merasa degupan itu.

Daripada aku tak 1 apa pula tentang dirinya, dgn sekelip mata Allah nak tunjuk sekali lagi aku dapat tau serba sedikit tentang dirinya.

Aku akan menunggu

Goodnite. Sweet dream



sorry if i love you

No comments: