Thursday, June 12, 2014

Pening

Assalamualaikum

Hye hye hye hye bye bye bye
Ntah la nyah. Sah meroyan kot sye
Dah penat tunggu awk
Penat tak penat sy tunggu juak u. Hahaha

Tiap kali ni wat entry sy ada masalah nak letak title
Tmenung haaa berejam fkir title je kot
Smpai bnda2 yg nak dtulis pon dah tlupa hahaha

Perasan tak sy msti wat entry jam 12mlm ke atas hihihihi
Bukn apa masa tu la sy mula refleksi diri.
Kosongkan fikiran . Reflek balik apa yg kita buat arini. Berbaloi ke tak?
Mula rancang apa nak wat esok. N hari2 seterusnya.

Nak cakap byk pon xtau nak ckp apa.
Sokiee..

Hati bergolak melihat kamu
Sukar diungkap dgn bicara
Mengejar dirimu tiada jemu
Walau terpaksa pergi kembara

Hihihi. Pantun tu x sedap pun buat2 sedap je lah ye
I loike create pantun. Ohhh dunia pantun. Lama dah tinggalkan sejak tamat sekolah
Tp tak bermakna terus lupus drpd jiwa. Jiiaahhhh i love bahasa.

Makin jauh melalut. Kbyeeee



sorry if i love you

No comments: