maafkan aku ma..

Assalamualaikum

langit berarak mendung gelap membatu
angin bertiup kencang sekencang gelora di hati ini
kenapa aku perlu lalui semua ini?
itulah dinamakan takdir

ma, aku minta maaf
aku tahu aku pernah bahagiakan ma
ma aku tau mama selalu susah hati kerna aku
tapi ma satu2 insan teristimewa dalam hidup hanyalah engkau

ma, maafkan aku
bukan niat nak mengguris hatimu mahupun membuatmu sedih
kerna terlalu menyayangimu aku akan lakukan apa saja
hanya satu impianku, ku ingin kau bahagia dunia dan akhirat

ma, im sorry
aku selalu buat mama menangis
tapi aku perlu katakan sesuatu walaupun perit
kerna aku juga manusia yg tak mampu utk terus menanggung kesakitan

ma, doakan aku dunia dan akhirat.
andai aku pergi dalu sebelummu
ampunkan aku seawal usiaku sampai akhir hayatku bersamamu
halalkan segalanya ma.

doaku agar kau bahagia..
syurga yg terindah buatmu
satu2 ibuku yg tersayang dunia dan akhirat

Comments

Popular posts from this blog

wow !

This is ur day