terima kasih 2014

Assalamualaikum

sedar tak sedar kini kita sudah penghujung episode 2014
pelbagai kisah suka dan duka dicoretkan di dalamnya
terlalu jiwa ini menangis dan tidak lupa juga secoleh ketawa bagi menyedapkan lagi hidangan kehidupan.
jiwa ini saban tahun begitu rapuh untuk menghadapi hari muka

namun sesuatu yang tak jadi pasti ada hikmahnya.
mengenangkan kembali sejarah 2014
tahun demi tahun semakin mencabar liku kehidupan
2014 juga aku tahu apa itu erti tanggungjawab

tanggungjawab sebagai seorang anak
tanggungjawab sebagai seorang kakak sulung
tanggungjawab sebagai seorang pelajar
tanggungjawab sebagai is..... ops belum lagi. hihihi

2014 aku mulai melangkah ke alaf yang baru
2014 aku banyak menanti sesuatu yang tak pasti
2014 aku mulai melakar sejarah baru
2014 aku inginkan diaaaaaaa.... hahaha

ya ALLAH peliharalah kami dari segala kemungkaranmu
ya ALLAH berikanlah yang terbaik utk kami
ya ALLAH syurgalah untuk kedua ibu bapa kami keluarga kami guru - guru kami dan sekalian umat islam.

aamiin ~~

Comments

Popular posts from this blog

temasya sukan smktf 2011

wow !